Khamis, 27 November 2008

SELAMAT MENYERTAI RETREAT UMNO TRG

Salam bloger ...

Tahniah saya ucapkan kepada MB Terengganu yang juga Pengerusi Badan Perhubungan Negeri kerana berjaya menganjurkan Retreat UMNO Negeri di Genting Highland mulai hari ini (27hb Nov 2008). Sepatutnya saya juga perlu hadir pada program tersebut dan telah disenaraikan sebagai peserta. Bagaimanapun memandangkan saya mengalami demam dan batuk yang agak teruk (walaupun saya sudah berada di KL sejak tiga hari lalu), maka dengan rasa kecewa dan hampa, saya terpaksa batalkan penyertaan saya.

Saya kecewa kerana di sana adalah peluang keemasan untuk saya memberikan pandangan serta mencatatkan pelbagai isu-isu yang menarik mengenai politik Terengganu. Saya amat berharap, retreat ini akan membuahkan hasil yang baik dan memberikan sesuatu yang bermakna dalam memperkasakan lagi UMNO Terengganu. Tahniah juga kepada Datuk Rosli Mat Hassan selaku Setiausaha Badan Perhubungan UMNO di atas usaha yang telah dibuat bagi menzahirkan retreat itu.

Retreat wajar menjadi landasan untuk mencari kebaikan walaupun apa yang diputuskan nanti adalah sesuatu yang sangat pahit untuk ditelan. Selalunya kebaikan akan muncul di sebalik kepahitan.

Saya berharap, saya akan dapat kembali menyertai program sama pada masa akan datang. Tahniah.


Tiada ulasan: